TEAM ROSÈN

Tävling - Utesäsongen är igång!!!

Kategori: Allmänt

Jao, 04.00 ringde klockan imorse och halv 6 rullade bilen. framme var vi vid 9tiden och runt tio tog vi ut honom för första klassen. Red fram och det kändes rätt så bra, inne på banan tappade vi lite och gjorde några stoora missar, var väl skapligt nöjd efter jag ridit då han var på-verkbar på banan och lyssnade helt okej, blev dock vääldigt missnöjd över %, då det inte var så dåligt som dommarna tyckte, inga toppen % skulle jag få men bättre än de jag fick iallafall..
Men bestämde mig att gå in å rida andra klassen oxå och visa att vi kan! Det blev en stunds väntan då jag startade första vid ca11 och sedan vid ca16.
Så vid 3 tog vi ut honom och jag hade ungefär 25-30min. på mig att rida fram. Och jag säger bara, vilket lyft vi gjorde till denna klass, ett annat ekipage tror jag vi var i denna klass!
Travprogramet var jätte bra och till och med lite bättre än galopp programmet (aldrig existeras förrut) och ja, det kändes ganska bra! Och att sedan belönas med 60.0% i det svåraste FEI programmet är ju inte helt fel!

Är nu suuuper laddad för att gå in och rida lika bra i Insjön, dock med lite mer mjukhet på böjda spår! :D
Även att få starta Ivisen!! :D
Nu ska jag stänga ner och gå å sova, trött tjej här!! ;)


(Eskilstuna 2011)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: