TEAM ROSÈN

Trött!!

Kategori: Allmänt

Halloj, ja så mycket tid över för att sätta mig vid datan denna vecka har jag inte haft.. Känns som att jag inte gör så mycket annat än att vara ute i helgbo och plugga..
Klockan 6 varje morgon åker jag ut till Helgbo och hästarna, släpper ut, mockar och fixar det andra om jag hinner, duschar, käkar frukost och åker ner till bussen, tar bussen in till skolan, går i skolan och tar bussen ut om jag inte får skjuts, rida båda hästarna beroende på vad som är inplanerat med dom, sedan hem och ägnar då tiden åt att plugga och en kort stund i soffan innan det är dags å sova - Så ser mina dagar ut just nu..

På vädret kan man defenitift tro att vi slutar skolan om 2 veckor och går på sommarlov, men däremot kan man inte tro att vi går på sommarlov om 2 veckor efter hur mycket prov/läxor vi har, och att betygen sätts om exakt en vecka...
Har verkligen haft/har äckligt mycket nu dom här 3 sista seriösa veckorna (trots att vi hade chill vecka förra veckan så var det arbeten som skulle göras hemma...) Och har ett stort No prov att förbereda mig inför tills på tisdag. Börjar ledsna på skolan ganska mycket nu, tur att det bara är ett skol år kvar + 2veckor - som jag längtar!!


(förresten, ska vara med och hoppa på en klubbtävling på Måndag med Brisse, 70cm, hehe........;)

Idag tog jag och mamma en tur tillsammans, mamma-Brisse jag-Doc, och det fick blir en vända till gypsjöboan(stavning?) å vända, Doc´en skötte sig och jag kommer på han bättre och bättre för varje dag jag rider han (han har tyvärr fått vilat/skrittats i tisdags och onsdag för att jag hade konfa och annat så hann knappt rida Brisse..) Det blev även första galoppen idag, och ja i ena galoppen känns han som en sagohäst - haha! ;)
För mamma och Brisse tror jag de gick bra - Brisse är bara lite lat! ;)



Lite nya bilder kommer snart, bla. på Doc, ska bara ladda upp dom från mammas telefon! ;)
Ska även skriva ihop någor om Mantorp - blir nog till helgen..
Är även konfirmation på söndag, spännande..? ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: