TEAM ROSÈN

Jäklar vad bra det gick!

Kategori: Matilda Tävlar

Shit vilken snygg ponny jag hade i LA:P1´an idag!! Behöver nog bara säga WOW och nästan allt sattes klockrent, enklabyterna perfekta, sista travökningen perfekt och ja helheten så himla perfekt!

haha, härlig ponny man har precis när jag ska gå in på banan och möter en häst på framridningen så hoppar han till och hoppar så han vänder sig och börjar studsa mot banan, han tyckte det var dags att gå in och ge gärnet - vilket vi även gjorde!! :`D
Och sedan domaren då - ja vad ska man säga, konstig? Ska inte skriv ut nå mer här men dom som var där vet vad jag menar!!
Jag fick 58% vilket det verkligen INTE var värt, alla sa att jag MINST skulle  ha 10% MER - det var den BÄSTA ritten vi någonsin gjort tillsammans!!
Men protokollet kommer rivas och jag kommer gå på min (underbara) känsla och vad alla andra sa,
 "det såg så himla bra ut!!!"

Ritten var i samma klass som denna dag, då red vi på 71%.....


Underbaraste ponny!♥



Med Ivan knep jag hem en 2:a plast i LB:1´an på 62,..% med 1poäng från segraren, jag vet vart jag tappade den poängen..... I A:1´an så fick jag 56,05%, dock vågade jag rida fram honom mer till handen i denna klass men det blev fortfarande lite "tjafs" emellan oss.. :)
bild: jagochschumi.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: