TEAM ROSÈN

Dressyrnörden kan!!

Kategori: Allmänt

Sitter hos mormor och morfar nu och ska om ett tag gå ut å släppa ut brisse och bege mig till bussen, Doc & Mozart står redan ute..
Vart även imorse att åka ut hit och fixa och släppa ut hästar, men imorgon får nog mamma ta de och jag får sova lite... ;)

Brisse var jag med och hoppeträna för lasse igår, vilket gick kanon bra! Hoppade en banan på ca. 70cm med åtta hinder med ett pet tyvärr, men sen kan man väl säga att vi hoppa en omhoppningsbana på 80-90cm vilket gick kanon bra! :D Och stålt att vi inte stannade en enda gång och inte ens en tendens även fast det blir lite fel så tar vi oss över, Vi hoppade både fjärlishindret och MUREN utan problem(!!!!!!;), men ibland blir det tyvärr något pet, men men, Dressyrnörden kan!!!! ;)))

Doc joggade jag igår när jag kom hem efter träningen, för på förmiddagen var det konfirmation så nu är man konfirmerad oxå, blev en fullsatt kyra under konfirmationen och efter de gick släkten hem till oss å käka, fin fina presenter och jag är jätte nöjd, pengar, läderridstövlar, smycken, kort och blommor!!!! :D
Doc´en gick iallafall ganska bra igår, det blir iallafall bättre och bättre för varje dag och jag har nu börjat sätta lite krav på honom vilket han tycker är drygt, så det blir lite tjafs imellan oss ibland, men dom sista stegen igår så har han inte velat söka sig så djupt i formen som han gjorde igår, framsteg! :) Och för den delen så tycker vi att han blivit ganska jämn i traven!! ;)
Idag får han vila då det blir klubb hoppe tävling på Brisse, haha! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: