TEAM ROSÈN

Haha, skrattig måndag

Kategori: Allmänt

Har näringslivsvecka i skolan så har lagomt chilliga dagar, imorgon blir det först en sväng till Falu Gruva och sedan vidare till Borlänge och SSAB, slutar runt 15. Då blir det snabbt hem, fixa i stallet och jogga/skritta Brisse, 18 ska jag vara uppe på hotellet för några timmars föreläsning och efter det åker jag kanske ut till mormor och morfar å sover. Imorgon tar mormor och morfar hand om Doc, då bara "markarbetet" ska skötas med tanke på att jag inte kan rida..

Idag då, slutade vid 14, hem och red Brisse runt galopprundan och jobbade himla mycket med enkla bytena, att han inte ska lägga sig på dubbla spår i fattningen, vilket han tyckte jag var dryg som kom på det, haha! ;) Och även hög form i både traven och galoppen.
När stallet var klart så åkte jag ut och fixade allt åt Doc. Sedan hem, lite engelska, fixa inför imorgon, käk och sedan skuttning med kaninerna - haha, så vi garva, vi går INTE in på några detaljer!!! ;)))


Sommar♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag bara ääälskar den där bilden! :D

    2012-05-14 | 22:55:41
  • M säger:

    2012-05-17 | 22:41:19
  • Matilda säger:

    Sv; Ja den är super härlig! Tack ;)

    2012-05-17 | 22:41:53

Kommentera inlägget här: