TEAM ROSÈN

Sjuk fredag

Kategori: Allmänt

Blev hemma idag oxå, mår dock mycket bättre idag men inte helt hundra, kanske kan göra något idag utan att få jätte ont i halsen.. ;)
Men de konstiga är att jag Bara haft ont i halsen, inge feber eller så, idag är jag lite snuvig oxå, och att jag har varit ganska pigg men haft fruktansvärt ont i halsen.. :S

Förmiddagen spenderas i soffan och efter lunch blir det väl att försöka göra något, förbereda inför morgon-dagens tävling kanske.. ;)
Ridningen med Brisse har ju blivit som den blivit för att jag inte mått så jätte bra sedan i onsdags, har inte blivit nå ivan heller då de dagar jag skulle ha ridit har jag inte mått nå vidare, men det känndes så hiimla bra sist jag red honom så det blir nog bra! ;)

 
Blir  totalt 3 starter imorgon med dom här 2 fina ponnysar! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: