TEAM ROSÈN

Ska jag försöka igen? ;P

Kategori: Allmänt

Livet är påväg åt rätt håll igen och in på rätt spår, känner mig själv mycket mer possitiv och börjar få båda fötterna på jorden, och så fruktansvärt skönt att inte ligga å gråta varenda kväll som det var för några veckor sedan.. :/

Vi har iallafall varit iväg och startat en  LA:P1:a i Köping (i söndags) ååå det gick så fruktansvärt bra!! Vi lekte runt på framridningen och vi var med varandra hela tiden!! Sen kom vi in på banan och jag blev tyvärr lite spänd, dock kom vi igång mer och mer ju längre programmet gick, fick dock en lite miss i ett moment.. Vi skramlade iallafall ihop 64% och med det en 4:e plats, det var 5poäng upp till 3:e platsen och på högerskolorna kunde jag ha fått upp betyget 2poäng till + att det va koff på de så det drar ju ner en hel del, och sedan min lilla miss, hade jag haft lite mer drivning så vi inte tappa drivet så hade jag kunnat få upp 1poäng till där och även där var det koff, så ja en himla massa poäng tappade jag på det, men ändå är jag så sjukt nöjd!
Kan ju tala om att det var verkligen glädje-tårar efter programet. Äntligen ska det klick, så jäkla underbart!! ♥

Och i morgon så ska jag åka upp till Mora och träna för en helt ny tränare, även Nina kommer finnas på plats så det kommer bli kanon!! Och sen på Söndag åker vi till vansbro och startar 2 klasser.
Egentligen hade det varit nationellt meeting i Sundsvall denna helg men TDB hade blivit överbelastat vid anmälningen så det hade blivit lite fel, så då ställde vi in de, men vi får göra vårt bästa här i dalarna istället! ;)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kul att du är tillbaka :)

    2012-03-16 | 19:27:06
  • nikkan säger:

    jaa!!! börja blogga igen vännen! :D

    2012-03-17 | 08:12:02

Kommentera inlägget här: