TEAM ROSÈN

DU borde läsa detta!!

Kategori: Hästar

Håller till 110% med om vad denna tjej skriver om, jag känner igen mig så väl!
Speciellt du som inte är hästmänniska borde läsa igenom detta och tänka efter, många människor jag har träffat har jag fått höra något kränkande mot ridsporten. Minst 2ggr i veckan råkar jag ut för kränkande kommentarer mot ridsporten, speciellt från min egen klass!!

http://mittlivsomnp.blogg.se/2012/march/varfor-ska-man-be-om-ursakt-for-sitt-intresse.html#comment

Icke hästfolk vet egentligen inte hur lätt vi har att få jobb, få kontakt med nya människor och massa massa mer, allt får vi egenom våran sport, RIDSPORTEN!!

-Så, tänk efter innan ni fäller någon dum kommentar eller liknande, inte bara mot ridsporten, utan alla sporter!!

Kommentarer

  • nikkan säger:

    ååh, tack matilda!!

    2012-03-03 | 15:33:09

Kommentera inlägget här: