TEAM ROSÈN

Rosa-Gull (Gullan)

Kategori: Hästar

Ja, min 3:e häst Rosa-Gull även kallad Gullan, ja en härlig symaskin tycker man nu i efterhand men kan inte påstå att jag tyckte det varje dag när jag hade henne.. Jag flög av hit och dit, varje hoppe träningen åkte jag i baken i stort sätt, 2-3ggr är rekordet att ramla av på EN lektion med henne!! ;)
Jag kan väl säga att hon lärde mig grunderna, och tur att jag var envis för annars hade jag nog gett upp för länge sedan, hade väl en hoppekarriär med henne men efter alla avslängningar blev det dressyr.. Vet att jag startade en dressyrtävling i ludvika och hade det j*vligt svårt att få till 3serpentinbågar,
(läser mamma detta vet jag att hon kommer få ett leende på läpparna;) så ni kan ju säkert lista ut att jag blev utesluten... ;P
 Fick även min första "riktiga" rosett med henne, en clear round (stavning?) i Falun var den första.
Minns även att jag kom 2:a i en stilhoppning med 1p från segraren här på hemmaplan. :)
Några utav mina kompisar red henne oxå, och tror många har roliga minnen utav henne, iallafall Elin och hennes lerpöl... haha ;)
Gullan var en B-ponny som Victoria tog över efter mig.. ;)


Här är Victoria och Gullan -06 tror jag det är ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: