TEAM ROSÈN

Mitt 2011 del 2

Kategori: Allmänt

Juni: (Glömde skriva detta på förra inlägget om 2011) Vann skol-DM på 77%


Juli:  Tror vi var på läger i Malung, gick sjukt bra!!


Augusti: Även här läger i Malung, gick sjukt bra!!


September:  Första omgången av eliten gick, kanon på framridningen, sisådär på banan. Laget kom på en 4:e plats


Oktober: Eliten fortsatte och vi lyckades hålla oss kvar, även fast det inte gick nå vidare för någon.. Vi avslutade säsongen men en skaplig ritt!! 

November: Äntligen fylle jag oxå 14, Och det börja gå riktigt bra för mig och Brisse, var bla. i Malung och tränade, även fast de var november så var vi ute!!

 
December: Fortsatte att gå sjukt bra för mig och Brisse, började känna att allt slit börjat gett resultat! Det blev även jul och ja en fin prestent från Nicklas.... Och så blev det nyår oxå!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad fick du av Niklas

    2012-01-08 | 16:06:41
  • Matilda säger:

    haha.... ;)

    2012-01-09 | 13:03:16
  • maja säger:

    Men jag tyckte faktisk att det gick ganska bra för mig och rovio på eliten.. :)

    2012-01-14 | 16:36:51

Kommentera inlägget här: