TEAM ROSÈN

Kallare och Kallare

Kategori: Allmänt

Brisse red jag på långsjövägen och kunde rida ända bort till vändplanen då dom tagit bort träden nu! :)
Gick väl helt okej tyckte jag, en stunden jätte bra och andra lite mindre bra. Att rida i -13-14 grader är ju inte jätte kul och mina ben och händer frös, för att inte tala om ansiktet!! Kom in från stallet vid halv 5-5tiden tror jag och har väl för någon timma sedan fått tillbaka värmen.. Det är kallt nu!!

Imorgon blir det upp tidigt, strax efter 7 ringer klockan, mamma mockar och fixar och jag tar en promenix med Brisse och strax efter 9 rullar bilen mot Bjurs för slalomåkning i några timmar, hemma måste vi vara vid halv 3 igen för att hinna duscha och fixa oss för att efter 3 åka upp till leksand för hockey, där även olivia hänger med! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: