TEAM ROSÈN

Jag kan inte sluta le!!

Kategori: Matilda Tävlar

Idag var det som sagt månadstävling där jag och Brisse var med och red en LA:P1´a.
Han var något fruktansvärt på tåna och jäkligt fin! Dock hade jag kunnat vara lite mer avslappnad när jag red programet.
I programet så fick jag några småmissar, men vet inte om jag riktigt kan kalla det missar heller, det var iallafall att varje gång jag passerade C så sprang han till, för han hörde nog något innifrån cafeterian..;) Men som sagt, småsaker!

 Kunde ha mer böjning och tvärning i några skolor, men stor skillnad på skolorna nu och när jag startade i oktober!
Som sagt vi gjorde en sjukt bra ritt och hade något så fruktansvärt kul! Vi belönades med fin fina 71% och med det fick vi även högsta poängen för dagen, dock red alla olika klasser men ingen mer än jag red LA:P1´an.. :´D
Detta ver något som jag verkligen behövde, en pigg och härlig häst även inne på banan.
Att känna att Allt slit har börjat gett resultat, visst det var klubbtävling, men det är ju nästan som en riktig tävling, nästan.
Säger bara, Så jäkla underbart, äntligen!!
Nu hoppas jag att vi kan behålla samma känsla och ridning till nästa helg! :)
(Bilder kommer sen!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: