TEAM ROSÈN

Bristol Cream

Kategori: Hästar

Bristol är min 5:e egna häst som jag har än idag. Jag har i arpil 2012 haft honom i 3hela år, sjukt vad tiden går fort! Det har gått upp och ned för oss, jätte bra på träningar men inge vidare på tävlingar, men endå har vi gjort helt okej resultat.
Jag har verkligen lärt mig jätte mycket på Brisse och mycket mer finns nog att lära, nu under höst/vinern 2011/2012 har verkligen några stora knappar släppts och vi börjar förstå varandra.
Så nu är vi jätte förberedda på tävlingssäsongen 2012 och hoppas på att kunna ta klivet upp på nationell nivå igen. 


 
Tillsammans har vi startat på regional/nationell nivå i dressyren och jag har slagit procent rekord med honom i många klasser, ett par ritter över 70% har vi gjort, bla. LB:1 på 77%, LA:1 på 73% och Lag03 på 70%.
Vi har deltagit i klubbens DIV 1 lag och 2011 var vi med och tog DIV 1 laget till eliten, vi deltog även i elit laget 2011 vilket vi även kommer göra under 2012! :)
Jag hoppas på att kunna behålla Brisse i minst 1år till och vill gärna starta ponny-SM innan min ponnytid är över, den kommer ju inte tillbaka, så det skulle verkligen vara en dröm!!

   

♥Jag hoppas att vi kommer fortsätta att utvecklas och komma så slångt som möjligt tillsammans, vi två är ett♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: