TEAM ROSÈN

00:00

Kategori: Allmänt

God kväll allesammans!
Dagen har rullat på från 8 imorse, började med en skogstur med Victoria, vi kan sumera dagens pass ganska kort, en vild och galen Brisse, och en skapligt cool Dolce.  Två varv runt galopp rundan blev det, Brisse blev verkligen rädd för allt och allt var mega läskigt, snön, träd, Dolce & Victoria och alla ljud han kunde höra, till och med vinden ibland!! Bus häst, men vad härligt det är! :D
Tyvärr är underlaget inte det bästa i skogen och jag har en häst som verkligen skulle behöva bli av med lite energi, så behöver ut och låta honom galoppa av sig, men tyvärr så erbjuder inte underlaget det.. :/
Så jag får ta och gå till ridhuset imorgon och rulla i galopp där inne..

När stallet var klar vid 11 så gick jag in och bytte om, sedan kom Ellen och vi spenderade dagen tillsammans, och vid halv 8 åkte hon hem, skönt att prata om allt mellan himmel och jord, skratt och allmänt flumm.. Haha ;)

Klockan ringer väl vid 8 tiden imorgon tror jag, blir upp och mocka och sedan en sväng till slalombacken blir inte där så jätte länge då dom bara öppnat halva backen ännu (vad vi tror/hört) så när vi kommer hem blir det stallet och ridningen. :)
Nu sätter jag mig i soffan en stund och tittar på hockey med pappa och Milton, tydligen ska det vara hockey på Tv´n för att få sällskap på kvällarna.... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: