TEAM ROSÈN

Tempo var vad det hette..

Kategori: Allmänt

Halloj! Fullt upp från tidig morgon till sen kväll!!
Klockan ringde 05.15 imorse så att jag skulle hinna ut och springa då jag inte skulle hunnit/fått nu på kvällen. Så blev en kort springtur i morse, sedan fixade jag stallet på 1timme ungefär, sedan besöktes duschen och fixa sig och sedan vidare till skolan, där dagen rullade på, segaste dagen på hela veckan, Måndag!!
När jag sluta, tio i 4 så hämta mamma upp mig och vi drog mot Borlänge där jag fick min rygg tillrättad, och ja det fanns lite att fixa... ;)
Sedan han jag och mamma springa in i en affär en snabbis sedan fort hem, fixa lite saker och sedan bort till klubben för styrelsemöte, vid halv 9 ungefär kom vi därifrån och sedan dess har jag pluggat lite idrott.
Nu ska jag gå upp mot sängen, faktiskt jag läntar till sängen och få sova!! :S

Imorgon är det iallafall Nina träning och jag är taggad till 1000! Om det blir 1 eller 2 hästar vet jag ännu inte, men troligtvis bara Brisse. :)
Ha det!

Lite dålig bildkvalité

Kommentarer


Kommentera inlägget här: