TEAM ROSÈN

Svårt!!

Kategori: Allmänt

Hej, ett par dagar spenderade i göteborg, hittade grejer på mässan samt på Ullared. Det blev bla. 2par ridbyxor, tröjor, träns, pannband, schabrak, spö och strumpor och pengar har jag kvar, tackar för det!! ;)

I söndags satte jag mig själv i en jätte svår sits, ett beslut som måste fattas, och vad jag vill vet jag inte, vad blir bäst, vad blir fel, vad blir rätt? Och jag kan inget annat än att säga, Detta Är Jätte Jobbigt!! 

Något annat jag kan säga är att när vi får påsklov kommer det troligtvis en häst hem till mig om allt går som det ska, spännande!! 
Har även beslutat att jag tar en blogg-paus nu, finns inget att skriva och så. Så en lång paus och så kör jag igång igen när jag känner mig "redo" igen! ;) 

 

Kommentarer

  • Iris säger:

    Jag får ju ingenting veta om du ska ha paus

    Skriv lite iallafall.

    Mormor

    2012-02-27 | 16:31:10
  • Mamma säger:

    Håller med mormor det är kul att läsa din blogg :)Snälla lite

    2012-02-29 | 07:41:00

Kommentera inlägget här: