TEAM ROSÈN

Ny start?

Kategori: Allmänt

God morgon, kom upp för 40minuter sen ungefär, har käkat lite frukost samtidigt som jag kikat runt här på lite bloggar och haft musik i bakgrunden. Ska strax dra på mig stallskläderna och bege mig ut i stallet och fixa, sedan får det bli en tur på Brisse till vitabacken kan jag tänka mig. :)

Någon gång efter lunch kommer troligtvis kusinvittamin hit och vi ska baka och fixa inför MIRK mötet imorgon kväll. Går kanske till clas en sväng och fixar lite saker oxå..  Blir nog en skapligt skön lördag!  

Ni kanske mins mitt och mammas lilla äventyr vi gjorde här för någon vecka sedan, ja ni kanske får höra mer om det frammåt sommaren...... Hm, vad kan det vara?? ;P

Ska försöka fixa nytt här på bloggen så det blir lite vårigt och somrigt så tar vi det som en ny start!
Är det något speciellt ni vill läsa om?? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: