TEAM ROSÈN

Just nu..

Kategori: Allmänt

...ska strax gå ut och ge hästarna lite kvällshö, sedan ta en varm och skön dusch och efter det ska jag värma mig en varm kopp oboy(stavning?), ja det låter gött!! :)

Igår efterskolan var det konfa träff, fick sluta tidigare så kom hem strax efter 5, mamma fixade allt i stallet och fick även äran att ta en tur på Brisse!! Så när jag kom hem så dök jag ner i skolböckerna och satt i över 2timmar och gjorde massvis med skolarbeten..
Idag efter jag fixat och ridit i stallet så blev det lite matte där jag ligger sjukt mycket efter känns det som, har även kommit fram till att mattematik  Inte min grej!! :s

Brisse och jag tog idag ett pass i ridhuset. till en början fick jag rida med spö och säga till han några gånger men kunde släppa det lika fort igen. Och den där högersidan fick vi jobba med och fick mot slutet igenom den. Gjorde iallafall skolor, skänkelvikningar, volter, förvändgalopp, övergångar och ökningar. Och han avslutades i en riktigt fin låg form!!

Har även massvis med goa bilder att bjuda er på, bla. från månadsdressyren och våran mysiga ridtur på söndagen! :)
Hoppas nu på att vädret kan bli lite bättre, framförallt varmare så jag kan åka och starta på lördag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: