TEAM ROSÈN

:)

Kategori: Allmänt

Hallojsan!
Vid 6imorse försökte jag kliva upp ur sängen men det tog emot en hel del, tanken att jag kunnat sova minst 1timme till kändes behövligt, men som sagt allt för hästarna! ;) Så kom iallafall upp och mockade med tanke på att jag lyckats ha sönder 2grepar på två dagar så fick vi låna mosters grep i går kväll så passade på att gå upp och mocka medans vi hade den kvar här.. ;)
Sedan dusching och skolan.

Efter skolan blev det jogg pass på båda pollarna vilket gick jätte bra med Brisse, pigg och busig men lyssnade bra! Med den andre blev det kort jogg pass och bara checka det vi gjorde för Nina igår, det var skillnad på häst från igår och idag, mer mjuk och rörlig idag!!! :)

När stallet var klart så gick jag in och lagade lite mat, har nu då gjort min HKK läxa. Och nu sitter jag i soffan vilket jag knappt gjort nu i två kvällar, rekord?? ;) Och snart blir det en sväng in i duschen och sedan soova!! :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: