TEAM ROSÈN

abc??

Kategori: Hästar

Go Kväll!
Eftermiddagen/Kvällen har spenderats i ridhuset samt i stallet.
Började med att rida Brisse kvart i 4 för Nina. Det gick verkligen jätte bra. Gjorde inte så mycket rörelser eller liknande utan det var mest lösgörande och att han skulle svara för skänkeln.
Mot slutat hade han ett riktigt härligt tryck och en grymt fin form. Även jag satt bra och var avslappnad då.

Nu till helgen blir det att arbete med mera rörelser, programridning osv. när vi kommer till Malung! :)
När jag kom hem med Brisse så fixade jag och mamma stallet, vid halv 6 kom jag in och pluggade i cirkus ½timme, sedan ut i stallet igen och fixa häst nr 2.
 Med han gick det oxå bra, med tanke på att han vilat ett tag och är lite små stel så blev det även här mycket mycket lösgörande arbete och vi fick verkligen igeom det mot slutet!

Någon som kan gissa vem häst nr 2 är?? ;D



Jag, Brisse och så får Emma oxå vara med på bild! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: