TEAM ROSÈN

Tuggat grus för första gången på ett år....

Kategori: Allmänt

Dagen började med kort sovmorgon, tog en lung morgon där lite utav stallet fixades. Sedan lunch och efter det en tur på Brisse mannen, blev mycket övergångar och tänka på att han inte "rusar iväg". Gick riktigt bra.
Och vi halv fyra var jag borta vid klubben för att rida en till ponny, hann inte mer än upp på ryggen innan jag låg på baken igen, haha! ;) Men det gick iallafall bra efterdet, ingen lätt ponny att rida men rolig!! :D
Efter det så blev det en springtur, tungt gick det och inte blev det lättare utav att det känns som att hälsenan är utsliten...
har även förberett för So uppsatsen som ska in på torsdag..
Känslan av att veta att vi har cirkus 3prov nästa vecka, att jag ska sköta allt i stallet själv för mamma opereras  och att jag har massa andra saker utöver det som jag ska vara på och fixa med, känns som att det bara är att räkna med tidiga mornar och seena kväller... Jaja, det blir nog bra.. ;)

Kommentarer

  • nikkan säger:

    sv; haha ja egentligen e de ju rätt, fast på fel ponny! ;) haha! Hoppas du inte gjorde illa dig bara! å sååå kul att du vill de! :D

    2012-04-13 | 23:17:57
    Bloggadress: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: