TEAM ROSÈN

Taggade

Kategori: Allmänt

Halloj, skön kväll ikväll där jag och anni "kidnappade" ellen och cyklade in på byn å käka osv. trevligt trevligt. :)

Här har det även hänt grejer och måste säga att det är riktigt bra att ha kontakter!! :) Tanken var ju att vi skulle åka till Åmål på torsdag, men så blir de inte pga. lite sjukdomar..
 Och då fick jag chansen att få träna 2dagar för Bo Tibblin (han har något med bla. landslaget att göra..), och jag börjar känna att jäklar vilka träningsmöjligheter jag börjar få, bra med kontakter säger jag bara!
Så imorgon vid 7 rullar bilen mot Karlstad för träning!! Spännande!! :D :D

Så lite dålig uppdatering nu dom här två-dagarna, men kommer en utvärdering sen när jag kommer hem, med lite bilder kanske..;)


Kommentarer

  • Olivia säger:

    KAARLSSTAAAD!!! Vart ska du träna? kan ju kolla ju! :) hör av dig gullunge! <3

    2012-04-10 | 23:46:46
    Bloggadress: http://typisktolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: