TEAM ROSÈN

Mini mamma idag?

Kategori: Allmänt

Haha, ja efter denna dag känner jag mig som en mamma, dock inga barn att passa utan se till så att hästen kommer iväg på saker och ting, haha ;)
Började som vanligt skolan halv 9 idag, på lunchen kl.12 cyklade jag hem slängde i mig mat, ut i stallet fixade iordning Brisse lite snabbt för en transportfärd till Borlänge till hovis dit mormor och morfar körde honom, hjälpte dom å lasta så det i stort sätt bara var för dom att åka, sprang in å bytte lite kläder, och cyklade tillbaka till skolan och var där 12.35 igen, hela 5minuter till godo innan lektionen!! ;)
När vi slutade så var det att trampa hem igen, fixade stallet och när jag var klar där kom dom hem med Brisse ny-skodd och fin!
Och sedan ägnade jag kvällen åt lite pluggning och en springtur. Brisse fick alltså vila idag.. :)
Sitter nu i sängen lite halv trött, ska strax ta å sova och ladda inför skola imorgon, kul-Nej! Fast hoppas på en okej eftermiddag iallafall som spenderas i Lekke..

Börjar även bli taggad inför Lördagens tävling då bilen rullar mot Aros för att starta FEI mästerskap. Det blir pappa och jag helt själva för första gången... Så blir att titta på "Bosse" filmen och fräscha upp den känslan lite, ska även se till att pappa sitter med så jag kanske kan få lite hjäp på framridniningen iallafall har ju en förmåga att bli lite spänd...... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: