TEAM ROSÈN

hit och dit....

Kategori: Hästar

Häst hit och häst dit.. Tanken var ju att det nämligen skulle komma en storhäst till mig idag.. Men efter lite transportstrul osv. så kommer han inte idag, men förhoppningsvis kommer han nu i april. Detta är som sagt en häst som jag ska få hem och utbilda och tävla lite på för senare försäljning, han är inte våran oh kommer inte bli det heller utan hjälper mammas kusin bara! Kommer i vilket fall bli skit kul och jag längtar som satan!! :D

Och mina nerver är tillbaka och jag är jätte laddad för att åka å starta en klass på måndag.
Och på torsdag tar jag och mamma med oss Brisse och sticker ner till Åmål för några dagars trimmning! :)

Ha det!

Kommentarer

  • nikkan säger:

    du tjejen, jag tänkte faktiskt fråga om du knakse vill testa rida ivan någon dag och om de fungerar om du vill tävla honom någon gång i en lite lättare dressyrklass? :)

    2012-04-07 | 08:36:34
    Bloggadress: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: