TEAM ROSÈN

Freeedag om knappt en timme!!!

Kategori: Allmänt

De senaste 2-3dagarna har jag haft alla möjliga känslor och det är verkligen inte kul..
I tisdags red jag brisse i  tunsta, och ja lite smått katastorf..? Och igår gick vi till ridhuset, kanon..!! Och idag lite jogg och kanon igen! :)
Tog även Ivan idag och måste säga att det går bättre och bättre för varje gång jag sitter på honom, men nog är jag lite läskig i början.. hihi ;) Och blir att rida honom 2-3ggr till innan tävlingen nästa helg! :D
Nu ska jag stänga ner här, gå upp och lägga mig, trött!!

Imorgon blir det att rida, 2pollar om jag hinner innan vi ska till mormor och morfar å fira morfar som fyller år. Lördag blir det förmiddagen borta vid klubben + 2pollar. Och söndag rullar bilen mot Malung på morgonen då vi fick komma och träna för nina då, lääängtar!!
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: