TEAM ROSÈN

JAG

Kategori: Allmänt

Hej.
Jag heter som sagt Matilda och kommer nu driva bloggen och ibland få hjälp av min kusin Victoria.
Jag har hållt på med hästar istort sätt hela mitt liv och haft egen häst hela tiden vilket har varit guldvärt med egen häst, hästarna är mitt liv och all fritid spenderar jag i stallet.
Jag har idag D-ponnyn Bristol Cream och hittils har vi haft 2riktigt kämpiga år med blod svett och tårar i mängder, men nu är vi påväg uppåt och träningarna går mer än klockrent!!
Iår gjorde jag debut på den nationella tävlingsbanan men tog klivet ner till regionalt igen då det inte kändes bra. Jag hoppas på till nästa år att kunna ta stiget upp igen och vara kvar där.

Jag deltog även i klubbens DIV I lag där vi vann och gick då upp i elitserien där vi oxå deltog och kvar i eliten är vi även 2012 där vi kommer delta.

Tänkte skriva ihop ett inlägg med hästarna jag haft osv.
Kom gärna med förslag vad jag kan skriva om!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: