TEAM ROSÈN

HÖSTLOV VÄNTAR

Kategori: Hästar

Jag och Victoria arbetade idag hästarna upp till mästerberget å vända. Vilket gick bra för min del, ganska pigg häst som först blev rädd för inget och sedan för en människa.. Men han svarade iallafall för skänkeln och var skapligt på.
När stallet var klart så skynade jag mig in och bytte kläder och sedan körde mamma upp mig och Wilma till hockeyplan där jag var med pappa och milton på en "föreläsning". Kanske inte så jätte givande utan det mesta hade jag redan hört från alla andra jag varit på. Men men, det är alltid bra och man hör alltid något nytt. :)

Imorgon är det sovmorgon då jag går upp och rider och går på höstlov halv 2!! :)



Bjuder på lite bilder från tävlingen i Sunne & träningen i Malung i inläggen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: