TEAM ROSÈN

HÖST TRÖTT?

Kategori: Allmänt

Hur slut får man blir? Gick i säng vid 00 igår kväll och vaknade kvart över 8, och kunde inte somna om även fast jag var hur trött som helst..  Har i stort sätt deckat hela dagen idag, pallrade mig ut i stallet och mockade i morse, slängde mig och soffan och slog på en film, sedan ut och rida Brisse när hovis var klar, vilket gick helt okej, blev bara mästerberget å vända då jag inte årkade något mer.
Följde med mamma upp till Leksand och hämtade milton, är just nu hos mormor och morfar och har käkat och kikar på hockey, fast nu besöker jag kära datorn!! ;)

Min fina katt hoppade nyss in genom fönstret så myser med henne och kikar runt här :)
Glad att det är lov och ska försöka vila ut sig... På onsdag blir det å bada hela dagen lång i Borlänge, på torsdag blir det kanske att äta tårta, och på lördag spökvandring, så för er som inte har något för er vid 19 tiden på lördag, kom och blir skrämmda vet ja!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: