TEAM ROSÈN

FINALEN I ELITEN, ETT BRA AVSULT FÖR SÄSONGEN

Kategori: Matilda Tävlar

Tävling i Högbo i söndags, gick bra, vi startade bara själva lagklassen som var FEI induviduella program.
Vi åkte vid 9 på morgonen och plockade upp Emma efter vägen (lagledaren), vi var framme strax före 11 och hann se ett dalaekipage i första klassen.

Brisse tog vi ut mellan halv 12-12 och jag satte mig upp vid 10-5 i 12, skrittade fram och joggade sedan fram honom, han kändes fin och lyssnade bra för skänkeln. Skrittade lite och red sedan ihop honom. Där han kändes kanon fin!! Fick med mig lite tryck in på banan och gjorde tyvärr en grov miss i första slutan som drog ner, fick 4, 4, 3 och det var ju inge vidare att det var koffesient på det vilket drar ner mega mycket på slutresultaten..
Slutade iallafall på 61,..% och kom ganska precis i mitten av klassen.
 
Jag red på 61, Maja red på 62%, Mikaela på 61% och Elin på 53%
Och laget slutade på en fin fin 5:e plats 184,649% vilket betyder att (jag tror) vi totalt slutade på en 5:e plats i hela serien och betyder att vi stannar kvar i eliten till 2012 vilket är sjukt kul! :D

Tack för ett roligt tävlingsår med både framgångar & morgångar och vi hoppas på ett roligare år nästa år! :D


Tyvärr inga bilder så ni får denna bild igen!

Resultat: http://online.equipe.com/sv/competitions/3192

Ur tidningen: http://dalademokraten.se/Sport/Hastsport/Insjon-blir-kvar-i-elit--dressyren/

/Matilda & Bristol

Kommentarer


Kommentera inlägget här: