TEAM ROSÈN

♥VÄRLDENS BÄSTA PRESENT♥

Kategori: Hästar

Hihi, så lycklig jag är!!
Var in med Brisse till ATG i dag och gjorde en "check" på han, och inga som helst fel på honom, så tränar på under vintern och det kommer bli så bra!! :´D
Slutade som sagt 10.35 idag skyndade mig och fixade det jag hann innan vi åkte, vi rullade vid 12ungfär var framme vid tjugo i ett och ett hade vi tid, vid kvart över två åkte vi därifrån (då hade vi även fixat tänder och vaccinerat). Fixade det jag inte hade hunnit fixa innan vi åkte i stallet. Sitter nu här och väntar på pappa som ska komma med lite grejer så jag kan baka vidare.
Brisse får nu skrittdagar då han vaccinerats och passar även bra med lite kort "vintervila".

Vid 5 går jag ut i stallet igen och fixar M, som har varit så söt och rullat i värsta lerpölen... ;S Och knatar bort till ridhuset för barnlektioner.
Ha det! :D



Underbara ponny!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: