TEAM ROSÈN

SÅ SJUKT BRA

Kategori: Hästar

Direkt efter skolan idag så skyndade jag mig ut i stallet för att fixa Brisse. Skrittade sedan bort till ridhuset och körde ett pass för Nina.
Passet gick helt sjukt bra!! Till en början tyckte jag att han svarade lite dåligt för skänkeln, men sedan frågade Nina hur jag tyckte det kändes när jag travade, jag sa att det kändes bra men att han svarade lite dåligt för skänkeln. Och hon tyckte att han aldrig trampat på så mycket i traven redan från början som han gjorde idag!! :D

Började med att rida på en volt med tempoväxlingar i traven, sedan öppnor och slutor vilket oxå kändes bra. Arbetade med ganska mycket galopp då det inte var lika bra som traven idag. Men fick till honom även där, galet fin i galoppen i slutet!!



Min galet fina duktiga ponny! :D


Kan ju tillägga att betygen jag fick i skolan var inte så dumma, 1 B i NO,  2 B och 2 C i So, jag klagar inte! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: