TEAM ROSÈN

PRESENTATION

Kategori: Övrigt

Kom på att jag inte berättat så jätte mycket om mig själv något sedan jag helt själv började blogga på denna blogg, så jag slänger ihop en text. ;)

Heter som sagt Matilda och har egen häst och det är dressyren jag satsar på.
Har idag D-ponnyn Bristol Cream som jag iår gjorde debut på nationella tävlingsbanan med. Dock tog vi klivet ner till regionalt igen då det inte kändes nå bra. Hoppas på att kunna ta klivet upp nästa år då det verkligen börja lossna nu och vi börjar hitta varandra!
Var med i klubbens DIV I lag där vi tog hem segern och med det upp i elitserien. Vi deltog även i klubbens elit lag där vi kom på en 5:e plats och blev kvar i eliten tills 2012. :D

Jag har ridit och haft egen häst sedan jag var ca 2år gammal då även mamma hade intresset så hon skaffade en häst åt mig och sedan dess har jag hållt på med hästar dag in och dag ut!! Vilket jag Inte ångrar en enda sekund!

Jag är väl inte riktigt som dom andra tjejorna i min ålder, sminkar mig inte, går hellre ut i stallet än att umgås med kompisar och vara ute på byn eller hemma hos folk, visst är jag med kompisar ibland och är "ute" någon enstaka gång om året.. Men som sagt hästarna är mitt liv och prio ett!!

Mina mål med ponny är ponny-SM och küren i globen. Men uppnår har jag inte uppnått dom målen så mäste jag säga att jag ändå haft en rolig ponny tid hittils! :)

Är det något annat ni skulle vilja veta så fråga på! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: