TEAM ROSÈN

LITE OM GLOBEN...

Kategori: Hästar

Försökt hålla ögonen öppna så gått det gick idag..
Tänkte berätta lite om lördagsdygnet:

Tjugor över 4 ringde klockan, bara att studsa upp och fixa sig, klä sig, fixa hår och en kopp te till min hals. Vid kvart-tio i fem skjustade pappa oss till bussen och vi rullade vid 5tiden. Tänkte att jag skulle sova på bussen, men vad fasen efter endast 5timmars sömn så var jag jädrigt pigg, så tiden fördrevs med musik, film och kanske en ½timmes halvsovning..
Framme i stockholm var vi vid halv 9 ungefär, sprang in i globen och hittade våra platser. Det jag mest hade sett fram emot att se var ponny küren. Dock var den inte speciellt kul att se, hade förväntat mig mera, var ingen som hade ett speciellt kul program eller musik.. Tyckte iallafall att vann gjorde rätt ekipage, Amanda & Jarno.
Såg även storhästdressyren och hade förväntat mig att se Lotta men hon var tyvärr struken.. :/
När morgonföreställningen var klar så gick över till globen-köpcentrum, käka och titta på lite kläder, köpte godis osv. Vid 5tiden rörde vi oss in i Arenan igen och gick lite på mässan.

Kvällsföreställningen var inte speciellt kul, ganska lika som alla andra år, men vid halv 12-12 var den klar och då gick vi till bussen och åkte hem. Knäpptyst på bussen hem kan jag verkligen säga att det var, istort sätt alla sov, hemma var vi iallafall strax efter 3, och i säng vid halv 4.. och blev väckt utav wilma som kom och sjöng "grattissång"(??) vid 11..

På mässan så hittade jag boots, vitalindor, och mamma köpte refelx boots och reflexband till Brisse. Bild kan jag visa er sen.
Men nu måste jag byta kläder för att bege mig ut och fixa Brisse och skritta bort till klubben för"hoppeträning". :)

Ha det!

Förra årets bussresa! :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: