TEAM ROSÈN

INGEN TID FÖR FÖRKYLNING....

Kategori: Övrigt

Åhh, härliga höst/vinter-tider när det är förkylningar och skit, kom upp i morse ont i halsen och täppt i näsan, blev bättre och bättre när jag vaknade till lite, svettas när jag är inne och fryser när jag är ute.. Nå skit har man i kroppen men har verkligen inte tid att vara sjuk nu, hur mycket som helst i skolan denna vecka, So-prov, Svenska-prov, Tyska-diagnos, matte och no-läxa, dock har jag gjort noläxan.. Suck, skoltrött!!
Ska även till Malung och träna till helgen.

Fars dag idag så säger grattis till min kära pappa, Grattis! ;)
Över 1timmes skritt fick Brisse idag. I morgon blir det att köra igång igen, blir bara lite lätt joggning imrn, då jag slutar vid 4, sedan elevensval grej i leksand och sedan plugg, plugg, plugg och plugg..

Har nyss fixat lite inför So´n och sitter nu här, funderar på att slänga mig i duchen sedan kanske slå på en film innan det blir ut till mormor och morfar å käka!
Ha det!


Ingen häst bild idag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: