TEAM ROSÈN

BRA START

Kategori: Hästar

Fick mig en bra och rolig morgon i stallet, mix megapol fick rulla hela tiden när jag var i stallet, (som alltid) och dom är ju bara för sköna, haha! ;)

Började med att mocka och fixa klart allt, och när jag var klar med Brisse hade det knappt ljusnat men det ljusnade mer och mer när jag red. Joggade 2vändor på hemmoran och han kändes mycket bra. Hade ett bra tryck i traven redan från början.
Riktigt blåsig morgon så ja han fick nog lite extra skjuts av det! ;)

Snart ska jag bege mig till skolan och slutar halv 2, så fort mamma slutar så sticker vi iväg till hästen och sedan blir det kalas hos Victoria senare i eftermiddag. :)

Ha det!


Kommentarer

  • mamma säger:

    Jag är så stolt över ditt engagemang att fixa stallet. Varma som kalla dagar. Regniga som soliga.

    Kram

    2011-11-25 | 10:15:16
  • nikkan säger:

    S: åh, tack för dom fina orden matilda! Du e hel grym tjejen!

    2011-11-25 | 13:57:03

Kommentera inlägget här: