TEAM ROSÈN

FALU RIDKLUBB REGIONAL PONNYDRESSYR

Kategori: Matilda Tävlar

Halloj.
I helgen, lördag-söndag var jag och Brisse i Falun och tävlade.
Förrut har det näst intill varit att man sagt aldrig mer falun. Fast jag måste verkligen säga att dom ryckt upp sig, mycket bättre priser m.m!! Så ett stort plus till dom som ryckt upp sig och gjorde ett trevligt meeting för både ponny och storthäst! :)

På lördagen startade jag LA:P1 och FEI inledande, i LA:P1 så gick det helt okej, lite segt och så, slutade på 59% och dock lite snålt betalt. I FEI så ryckte jag upp mig och red bättre, fick där 60% även där kanske lite snålt betalt. Men daladomare+dalaryttare=inge bra komination!!

På söndagen så måste jag nog säga att jag var nöjdare med lördagensritter. Red då Lag03 och FEI inledande, LA:P2 fanns oxå å välja på fats tycker den är så tråkig så valde 03 istället.
Men iallafall, i Lag03 var det lite segt å så och gjorde samma miss som i Insjön, ryggning på fel ställe. :S Men red iallafall på 66% och vann den klassen.
I FEI så gick det sisådär mera segt i den klassen. Vann även den klassen på pinsamma 59%.. ;P
Det var jätte härligt att få lite framgång efter allt slit som varit nu!!

Här kommer några bilder som jag kan få tag på denna dator, flera bilder kommer sen när jag är vi rätt dator! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: