TEAM ROSÈN

VI UTVECKALS FÖR VARJE DAG SOM GÅR, DU ÄR BÄST MIN PRINS♥

Kategori: Hästar

Yeees, Nina träningen blev av idag, fast fick rida tillsammans med hon som rider före mig så att det inte skulle bli så jätte länge ute i kylan för Nina.

Men gick verkligen jätte bra, jobbade honom i både låg och skapligt hög form, öppnor, skänkelvikningar, övergångar, samt tempoväxlingar.
I den låga formen skulle han kunna blir djupare men vi är iallafall på god väg, öppnorna gick bra och han hade ett bra tramp och hade han inte det var det bara att säga till honom lite lätt, skänkelvikningara klockrena svarade mega bra kunde ställa och och ändra tempot!! :D I stort sätt hela passet lekta jag bara runt med honom och det var så sjukt kul!! Och ja bus, det blev det!  Jag svävar på moln, du är bäst min prins!♥

Imorgon är det lite lätt jogg som står på schemat.
Nina tyckte även att jag skulle sätta ihop ett eget program till på Lördag då det är lucia show och jag och Brisse ska ha uppvisning.. Så ja sätter mig nog och pysslar lite med det nu, musiken har jag nog redan hittat! :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: