TEAM ROSÈN

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Hann inte blogga något och när jag kom hem var datorn upptagen hela kvällen och årkade inte starta upp min egna.. ;)
Iallafall så gick mamma med Brisse och han var troligtvis lite öm i fötterna, då det blev en rejäl skillnad på hovarna med denna hosvlagare, (våran tidgare hovslagar var oxå bra.) Men den hära var tydligen jätte bra sa mamma. Brisse ska vila eller ja skrittas nu några dagar så han vänjer sig med skona osv. så att inga "gamla" skador dyker upp..  Vi var ju och baka pepparkakor hos farmor! ;)

NU:
Har nyss kommit hem från skolan och ska strax till mormor och fira henne för hon fyller år, Grattis! :) När vi kommit hem därifrån så ska jag skritta Brisse om jag hinner och sedan kl. 19 ska jag på "virkkurs" vi ska få virka klubbmössor i klubbens färger, hur grymmt?? :D
Hinner jag inte med Brisse före så går antigen mamma med han eller jag skrittar han när jag kommer hem, allt i stalle är iallafall klart då jag var upp i morse och fixade! är inte speciellt pigg när klockan ringer 06.15.. :S
Men måste säga att det är otrligt skönt, kommer upp och igång och har då bara ridningen kvar på eftermiddagen! :)


 vs
Han ändrar väligt mycket färg under året!!

Kanske har jag två hästar i helgen, beroende på hur Victoria är då hon stukat tummen rejält, får väl se om hon är bättre eller inte imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: