TEAM ROSÈN

TOPPEN-PASS

Kategori: Hästar

Brisse gick så sjukt bra för Nina igår, underbart!!
Jag red bara en halv timme så det blev ett väldigt effektivt pass och jag tyckte vi hann med himla mycket på ½timme, vi tränade på skolor, enkla byten,volter, skänkelvikningar, ökningar, tempoväxlingar, och alla rörelser satte vi på olika linjer!
Skolorna satte så himla perfekt lika så ökningarna i alla gångarter var helt underbara!! :D

Idag så kom jag upp för ca. 1timme sedan, var upp och gav hästarna frukost, nu ska jag byta om och bege mig ut i stallet för att fixa allt och ta ett jogging pass på min fina guldpojk!
Även så är jag sjukt laddad inför nyår, börjar morgonen med att vara med på julklappshoppningen på Brisse, sedan åker vi och bowlar sedan får vi se vad kvällen bjuder på, men ja det kommer nog bli skit kul!! :D

 

Kommentarer

  • victoria säger:

    du står inte med på startlistan :/ har du inte anmält dig???

    2011-12-30 | 10:09:59
    Bloggadress: http://Dressyrhumor.devote.se

Kommentera inlägget här: