TEAM ROSÈN

SATAN VAD DU ÄR GRYM

Kategori: Hästar

Halloj!

Hela dagen spenderades i stallet eller med hästen. Han gjorde ett klockrent program, fartmässigt! Hade ett grymt tryck och det gick bra fortare och fortare. Gjorde första öppnan klockrent, slutan var sådär.. men andra öppnan satte jag oxå och även slutan gick bra där. Fick lägga in lite extra delar i "programmet" för att han var så pigg.. ;) Det är detta tryck jag vill ha med mig på tävlingsbanan men dock kunna rida ihop honom mera. Men jag är verkligen jätte nöjd med tanke på att jag red program för pubilk osv. nästan som en tävlingsdag kan man säga på sätt och vis. Började med spö men fick lov att släppa det! Skit kul! :D

Nu sitter jag barnvakt och vi har åkt pulka, haha! Äntligen snö!!! :D


Bilder kommer sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: