TEAM ROSÈN

80:E INLÄGGET

Kategori: Hästar

God morgon på er, varit vaken i ca. 2timmar nu och Brisse är riden och det är mockat.
Som sagt så ringde klockan 05.15 imorse och jag kom upp vid halv 6, begav mig ut i stallet och ut och red Brisse, när vi skulle in på kärleksstigen i mörkret tvärnita Brisse och tycket inte att han skulle gå in där! Men en lätt jogg sväng på hemmoran blev det och shit så läskigt det var, klagat tidigare på att det varit mörkt men nu var det verkligen mörkt, såg inte ett skit!! :S
Nu ska jag käka frukost och sedan bege mig till skolan, verkligen världens hemskaste dag, måndagar har alla tråkiga lektioner +veckans längsta dag, när jag slutar är det elevensval i leksand och är väl hemma runt 6tiden kanske, sedan ev. läxor som måste göras och sedan träning vid 7..

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: