TEAM ROSÈN

1VECKA TILL JULAFTON

Kategori: Allmänt

Såg att statistiken ökat lite igår, skoj skoj! :)

Idag så blev det inte långsjövägen då som jag är lite rädd då det är folk som ridit och blivit "förföljda" utav vargar inte så långt här ifrån.. Så det fick bli 2rundor runt galopp rundan istället!
Det gick iallafall bättre och bättre ju längre tiden gick, han accepterade formen bättre och bättre och blev till slut riktigt bra. Var nog en kille som tyckte det var kul att komma ut i skogen ordentligt, jag oxå för den delen! :D
Nu är allt i stallet klart och jag har bytt och och inväntar resten utav familjen som ska komma hem efter Milton´s match och så blri det en sväng till Borlänge och fixa julklappar!

Har även fått ordning på min mobil, förut så försvann ju bilder, filmklipp osv utan att jag tog bort det. men nu har en kille på mammas jobb fixat det så nu har jag fått allt tillbaka, alla bilder och allt! :D

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: